Stanje naročila
Fotokioski
Informacije
08 205 91 91

Moj uporabniški račun

Prosim izberite...
Ob odjavi se iz varnostnih razlogov izbrišejo vsi neshranjeni projekti in vsebina vaše košarice.

Samo za nas: naravoslovni fotograf Ernie Suto razkriva svojih sedem skrivnosti! - Praktični nasveti, s katerimi lahko svojo krajinsko fotografijo dvignete na višjo raven

To se še nikoli ni zgodilo! Mednarodno priznani naravoslovni fotograf Ernie Suto z vami deli skrivnosti in izkušnje, ki jih je skozi desetletja nabiral skozi lastne fotografije. Zdaj lahko njegovo znanje dobro izkoristite! Če si želite njegove fotografije ogledati od blizu, si jih lahko ogledate na razstavah v Kraljevem gradu v Gödöllőju in Lovskem muzeju v Hatvanu, ki ju organizira CEWE.

- Stojalo je stabilno, če izvlečete noge in ne uporabljate sredinskega stebra.
- Pri fotografiranju s stativa ne pozabite sneti ovratnega traku s fotoaparata, saj se ta v vetru ziblje, kar lahko premakne ekspozicijo in jo celo prevrne.
- Nikoli ne puščajte fotoaparata samega, vedno ga imejte pri sebi, saj lahko kadar koli zapiha močan veter in ga poškoduje.
- Pazite na obzorje! Fotoaparata ne nagibajte v nobeno smer!
- Kamorkoli greste, vedno poberite smeti za sabo, ničesar ne puščajte za seboj!
- Vedno si zapomnite, da ni vredno kopirati drugih, saj lahko izstopate iz množice, če pokažete nekaj novega in edinstvenega.
- Poiščite neznane pokrajine, pripravite se na fotografiranje, vedite, kaj vas čaka. Na internetu raziščite lokacijo, preverite položaj sonca.

- Ne želite posneti fotografije, ki jo je že posnel nekdo drug! Za večino ljudi je na takšni fotografiji voda popolnoma bela. Videti je, kot da bi bila pobarvana. Skrivnost je popoln čas zaklopa. Tukaj je 15 fotografij, ki sem jih posnel z različnimi hitrostmi zaklopa. Zmagovalni čas je bil približno četrt sekunde. Dobro je, če je na fotografiji takšna voda, da so na njej vidne podrobnosti in ne le bel del, ki mu pravim negativni prostor, ker ne vsebuje nobenih informacij. Oko želi videti podrobnosti. Ta voda je tako očarljiva, da gledalca sploh ne zanima, kaj je v ozadju.

- Dobro je, ko vidiš fotografijo in se ne moreš odločiti, kaj predstavlja, in te prisili v razmišljanje. To je zasnežena gora z rdečimi skalami. V Ameriki sem fotografiral Bryce Canyon, kjer je zelo redko videti toliko snega.

- Fotografija je bila posneta v puščavi Mojave. Našel sem jo povsem po naključju, ko sem opazil vrsto suhega grmovja, ki bi bilo sicer zeleno. Iščite nenavadne stvari! S seboj sem vzel še enega fotografa, saj smo bili na višji nadmorski višini. Ko sva jo zagledala, je takoj hotel steči dol, da bi jo fotografiral od spodaj, vendar mu nisem dovolil. Zakaj? Ko fotografiramo, ne smemo vdreti v prostor! Najprej fotografirajte od daleč, nato pa se približajte!

- Ko fotografirate podrobnosti, je včasih dobro, da pokrajini dodate dimenzijo. Dejstvo, da je v daljavi človek, še poudari veličastnost puščave.

- Za vsako profesionalno fotografijo se skriva veliko potrpežljivosti in sprejemanja. To je 5000 let staro drevo v Ameriki. Posneto na sejmu. Vedel sem, kaj želim fotografirati, zato sem več mesecev čakal, da se je mlečna cesta znašla nad drevesom. Ob osmih zvečer sem se odpravil na ogled kraja, ki je bil na višini 3500 metrov in sem se moral kar potruditi, da sem prišel na cilj. In nato sem se povzpel še enkrat ob polnoči, ko je bilo na vrsti fotografiranje. Pri teh vrstah fotografij je pomembno, da je v ospredju neka posebna oblika.

Ernie Suto