Stanje naročila
Oddelek za pomoč uporabnikom
08 205 91 91

Vrste dostave

Pošiljamo z naslednjimi usposobljenimi partnerji.

Veliko naših foto izdelkov je na voljo za osebni prevzem v poslovalnicah. Vam najdražjo poslovalnico boste našli s pomočjo Iskalnika poslovalnic. Iskalnik poslovalnic. Tekom naročila, takoj po vpisu/registraciji, lahko s funkcijo Iskalnik poslovalnic enostavno izberete poslovalnico, kjer želite foto izdelke prevzeti. Poiščite in izberite vam najdražji poslovalnico na podlagi poštne številke ali imena kraja!

>Izjeme so le izdelki, ki jih zaradi njihove velikosti ni mogoče shranjevati ali zakleniti v poslovalnici. To se lahko zgodi v primeru večjih stenskih dekoracij,... Različne možnosti dostave najdete na <a href=«https://www.cewe.si/cenik.html«> Cenik</a>. Tukaj lahko izberete, če želite prevzem v poslovalnici ali osebni prevzem.

Poslovalnice naročene izdelke hranijo tri mesece. Za prevzem v poslovalnici boste potrebovali potrdilo o naročilu oziroma osebni dokument. Če vaš izdelek prevzema pooblaščena oseba, bo za to potrebovala ustrezno pisno pooblastilo. Pri tem načinu dostave lahko vaše naročilo plačate enostavno na blagajni poslovalnice.

Vročitev naših paketov z dostavo na dom. Dolgoletne izkušnje in strokovnost zagotavljata, da CEWE foto izdelke varno in hitro dostavimo.

Želite naročeni foto izdelek prevzeti doma ali na delovnem mestu? Udobno dostavo na dom izberete med naročilom takoj po vpisu/registraciji!

Naši partnerji:: GLS Dosegljivost naših partnerjev: Telefonska številka: +386 01 500 11 90 E-mail: info@gls-slovenia.com

Center za pomoč uporabnikom je za vas na voljo od ponedeljka do petka, od 07:30 do 19:00

Kdaj bo dostava? Foto izdelke predamo dostavi en delovni dan po njihovi izdelavi. GLS dostavlja vsak delovnik od ponedeljka do petka med 7:00 in 17:00 uro

Kje najdem več informacij o moji pošiljki? Funkcijo sledenja pošiljki najdete kadarkoli na spletni strani GLS. Za uspešno sledenje potrebujete številko pošiljke, ki ste jo prejeli po elektronski pošti. Med sledenjem bo prikazana zgodovina pošiljke -–skupaj s potrdilom o prejemu pri uspešni dostavi.

Na dan dostave ne bom na izbranem naslovu. Kaj lahko naredim? Če na temu naslovu ne boste dosegljivi, prosimo kontaktirajte kurirja na telefonsko številko, ki vam je bila poslana na spletno pošto ali naš klicni center na 01/500-11-50 in se dogovorite za preusmeritev v Paketomat ali Paketno Trgovino. Vse potrebne informacije za to spremembo najdete v potrdilu, ki ste ga prejeli na elektronski naslov.

Po dveh neuspelih dostavah je pošiljka vrnjena pošiljatelju.

Koliko stane pošiljanje na domači naslov? Ne glede na težo paketa je strošek dostave na vaš domači naslov 4,95 €.

V kolikor vrednost pošiljke presega 40 € koristite kodo kupona: DOSTAVA in svoje naročilo prevzemite brezplačno. Kupon lahko koristite, če vrednost nakupa presega 40 €. Te kode ni mogoče kombinirati z drugimi popusti.

» POMEMBNO: stroški dostave v primeru naročanja različnih kategorij izdelkov se razlikujejo. Cenik najdete tukaj«

Smo vam na razpolago! Pokličite nas!

Kako smo dosegljivi: Po telefonu na 08 205 91 91 med 8:00 in 17:00 uro od ponedeljka do petka in med 10:00 in 17:00 uro v soboto in nedeljo.
100% garancija zadovoljstva
Hitre storitve
Pomoč uporabnikom in osebno svetovanje vsak dan v tednu